»Umetna inteligenca v novinarstvu nikakor ne pomeni, da umetna inteligenca ustvarja 'avtorske' medijske vsebine.«
»S svojimi orodji umetne inteligence si podjetji prizadevata brezplačno izkoristiti velike naložbe časopisa v svoje novinarstvo, tako da jih brez dovoljenja ali plačila uporabljata za izdelavo nadomestnih izdelkov.«
»v obdobju umetne inteligence težavo inteligence časa, v katerem živimo«
»Založniki, ponudniki podnaslavljanja in sinhronizacije, filmske in avdiovizualne produkcijske in distribucijske družbe, studii za videoigre ter medijske hiše zavrnejo uporabo umetne inteligence kot domnevnega orodja za prevajanje.«
»Vztrajali bomo pri tem, da bo potrebna nekakšna oblika označevanja vsebin, ki bodo nastale s pomočjo generativne umetne inteligence.«
»V čutenju umetne inteligence bo človek potreben kot katalizator in bolj ko bo umetna inteligenca napredovala v čutenju, bolj bodo ljudje potrebni kot bistveni mediji za nadaljnji razvoj umetne inteligence – do točke, ko bo vloga ljudi odveč.«
»Sam ne verjamem v boljšo prihodnost z umetno inteligenco.«
»Umetna inteligenca dopolnjuje človeka.«
»Če je povpraševanje po izdelkih, narejenih samo z umetno inteligenco, ga je treba sprejeti. Toda to povpraševanje mora povečati ustvarjalnost novinarjev, da ne bodo počeli stvari, ki jih lahko naredi stroj. To je torej način, kako oživiti novinarstvo, ne pa ga uničiti.«
»V prihodnosti umetne inteligence se moramo dogovoriti o prostovoljnih zavezah, da bo umetna inteligenca postala trajnostna in okolju prijazna.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju